Liten nedförsbacke...

Sitter och kollar på Helst Sjukt på teven, det handlar om stress, ganska intressant faktiskt då jag själv är där. I stressträsket. Har haft en liten svacka i dag, gick bra imorse när jag vaknade och så men sen vet jag inte ritkigt vad som hände, blev iallafall hemma från skolan. Hade en liten sovmorgon och sen har jag pluggat medicin 2 hela dagen. Precis hela dagen typ. Var ner till jobbet en sväng för att försöka få tag i sjuksköterskorna så jag kan få delegering och sen åkte jag med Ida ut till svärfar för att käka och sen åka till socuterna. På scouterna skulle vi göra en film i dag. I början vart det kaos för sambon och jag hade inte planerat ordentligt men sen gick det bra bara vi fick till hur vi skulle göra. Vi hann inte med allt vi tänkt men vi kanske kan fortsätta någon annan kväll. Scourterna verkade ha roligt iallafall men gud vad hög ljudnivå det var i kväll och massa flams delvis, höll på att få spunk ! Jag har så kort stubin nu för tiden och blir arg eller ledsen så fort "/ ...
 
Har ätit massor i dag också, glass, smörgås, kesella, mackor, mat, mera glass och tre bragokex. Vet inte hur jag ska får ordning på allt ätande och de. Jag vet inte vad som är rätt att äta. Blir bara förvirrad av alla dieter och tips och råd om att de är onyttigt och det är nyttigt men inte de och det ska du äta och bla bla bla .. Blir bara så jävla förvirrad. Kanske ska ringa och boka en tid hos typ dietisten igen och verkligen få rätsida på aker och ting.... Nje nu blir det lite mer tv innan sängen väntar... Blir att kolla på Sofias änglar som jag spelat in från förra veckan... Ha det gött och sov gott, Natti natti // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0