Midsommar och annat

Just nu känns det som om bloggen ligger lite på is. Blir inte alls mycket skrivet. Man kanske ska sluta med bloggandet ? Har ju tänkt på det förr... men samtidigt är det roligt att kunna visa speciellt de där "hemma" vad som händer här hos mig,, tror att mammsen uppskattar det iallafall, har väl inte så mycket mer besökare än hon "/

Jaja midsommarhelgen firades iallafall ute i Rök med sambon, hans mamma med sambo, hans syster med pojkvän och kompisar. Mycket trevligt, sen har det blivit lite arbete, trevligt det med, gillar faktiskt mitt jobb på hemtjänsten, okej det är inte alltid lika roligt men jo, det passar mig och jag gillart :) Till helgen har vi bjudit in vänner på middag och efter det följer nog en tur till "parken" (folkets park) där Snowstorm och Noic forever spelar, nostalgi 80-talet. Jag var inte född på 80-talet men va fan, musiken kommer igen vet ni ! ;) Fast det är nog bara jag i sällskapet som gillar banden... resten här omkring är ju mer... dansbandstypen...( Helt okej det med )

Nej nu ska jag gå och föra mig en kopp med god night time - te och ta mig en liten smörgås och sen slåss med gubben om vad som ska visas på teven innan det är dax att krypa ner i sängen så man orkar upp å jobba i morgon igen. Lite dum som jag är har jg ju sagt ja till några timmar extra på morgonen, så missar ju min först tänkta sovmorgon då jag inte jobbar först på kvällen annars, men vad gör det om hundra år ?, då får jag iallafall en anledning till att kliva upp och komma igång och inte bara sova bort hela dagen och pengarna är ju välbehövliga då det blir lite pengar som går åt till helgen, glömde även nämna att på torsdags kväll blir det nog lite monstertruck show för mig och gubben. Något måste vi ju hitta på då vi inte har direkt någon semester tillsammans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0