Ensam i natt ''/

Då ligger jag här ensam i den stora sängen. Robin är ute och sover i vindskydd med scouterna så här ligger jag ensam och ska sova ensam för första gången. Inte ens kissen ville komma och ligga hos mig. Men men i natt får jag iallafall somna till radion/musik som jag brukade göra när jag bodde hemma hos mamma och pappa. Det var länge sedan jag låg i sängen och lyssnade på musik. Man kanske ska ''sparka ut'' gubben lite oftare så man kan ha radion på, nå ja vi får väl se om jag sovit nå i natt eller om jag lyssnat på radion hela natten. Känner mig som en liten unge som ska sova borta för första gången typ haha. Min trygghet är borta ju, har ju ingen go människa att lägga mina kalla fötter emot och känna värmen ocg tryggheten att jag inte är ensam. Ja jag är 20 bast och tycker det är aningen läskigt att sova ensam hemma. Har ju aldrig gjort det förut så det är nytt och känns konstigt att det inte är som det brukar vara... Sängen blev så väldigt stor och tom helt plötsligt. Jaja nu ska jag lägga undan mobilen och studera insidan av mina ögonlock i stället. Känner mig ganska trött nu så sover nog snart. Borde ha lagt mig tidigare men jag sov ju lite länge i dag och sen tycker jag det är lite svårt att varva ner på engång när man kommer hem från jobbet. Har jobbat till 22 i kväll. Och nästa lördag jobbar jag med. Då har jag delad tur så jobbar hela dagen men det är ju ioförsig bra då det inte blir så mycket jobb i vveckorna när jag har skolan.... Nej nu säger vi god natt ! Sov gott alla där ute // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0