En helg i Rök ♥

Det har ju varit långhelg då det var nationaldagen och ledig dag i torsdags och vi var lediga både då och på fredagen, så jag å gubben bestämde oss att åka ut te svärmor och ha det gött. Blev en mysig helg med lugn och ro, bad, sol, grillning och trevligt sällskap. På lördagen och söndagen blev det ju även jobb för min del men jag hann allt njuta en held del jag med !
 
 
 
En skoldag i dag med sluttenta i specialpedagogik jag jobbat med nu på eftermiddagen, vart ute lite i trädgården och vattnat och plockat lite inne och nu blir det en tur till affären för att handla lite grönsaker te maten och lite fika till skolutflykten som äger rum i morgon. 
Vi ska på studiebesök på något skolmuseum, ska bli mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0