Pyssel

Idag har det blivit lite trädgårdspysslande och lite pärlande. Har knåpat ihop  tre armband varav 2 barnarmband (gjorde ett i går kväll). Två blå och ett grönt. Tidigare i dag var jag och mamma och pappa som är här på besök en tur ner på byn och tittade lite i affärerna samt gick på lite loppis och handelsträdgården och köpte blommor till mina rabatter så nu är de fina med massa blommor igen :) Snart blir det en tur ut till Marie för att prata planer inför vårat projekt den 2 augusti. Då ska vi ha en insamling till cancerfonden.
 
I helgen är det bygdespelet Amerikabrevet, så då blir det jobb i mattältet där och nästa helg är det "marknad" i Lennartsfors så då ska jag stå och sälja mina pyssel och hantverk, längtar dit, ska bli så trevligt och skoj och hoppas att det går bra med försäljningen ! Då är även mamma med så det ska bli roligt. Mamma min som sitter och kollar runt massor på internet på olika bloggar osv och är min ide' spanare! ;)   Nej ny ska jag fixa lite bilder innan jag ska åka. Ha det gött ! // Anna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0