Friskis ^^

Fått hem tvättmaskinen i dag så både jag å gubben är happy ^^ Nu kan vi tvätta igen :D

Annars i dag så har jag varit till friskvårdscenter och snackat med braiga C. Efter bara en halvtimmes samtal och vi kommit på att jag har de flesta svaren själv, men bara behövt någon som ställt rätta frågorna och någon att bolla mina tankar med för att få fram svaren så känner jag mig redan mer motiverad till att förbättra mina matvanor ! Dock har jag ju redan gjort ett litet bakslag då jag nästan tryckt i mig en hel påse gifflar helt själv under kvällen :S Vart så jävla sugen på gifflar när jag gick förbi dem i affären så vart tvungen att ta med en påse ut till Jennifer som smsa å undra om jag ville komma ut te henne. Jaja vi tar det från början, friskvårdscenter var det ja, sen prommenad till skolan för att plugga lite om cirkulations sjukdommar, diabetes, astma och KOL. Och så har jag gett insulin till en apelsin :) Dagens höjdpunk!

 

Efter plugget vart det prommenad från skolan till affären (bilen startade inte i morse, så tänk vilken tur jag hade som fick lite gratis motion ! ) När jag väl handlat klart och packat ner allt i två papperskassar och börjat traska hemmåt och har kommit typ 200 meter från affären går ena kassen sönder -.-' Jag gav upp och ringde till "morfar" som kom och hämtade mig med bilen. Tur att jag har blivit som ett av deras barnbarn jag med bara för att jag är sambo med ett av deras riktiga barnbarn. Änglar visst finns dom? Jo det är klart, jag bor granne med två stycken ! Väl hemma och med matvarorna i kylen så startar bilen och jag kan åka ut till Jennifer för en trevlig kväll med mat, prat och rolig film, Nu lite fil och myspys för att varva ner lite, sen blir det natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0