Nattfjäril...

Jahapp då låg man här vaken igen. Varför kan jag aldrig lära mig att gå upp på morgonen!? Alla säger att jag kommer få lättare att somna på kvällarna då men själv är jag inte lika säker då jag vet att de typ inte spelar någon roll om jag går upp kl 7 på morgonen eller kl 11. Jag har lika svårt att somna ändå. Eller är det bara någon fix ide jag har fått för mig? På gymnasiet åkte man med 7.35 bussen men inte fan somnade jag tidigare om kvällarna då ! Kunde ligga vaken då med men känns som om jag blivit ännu mer tröttare om morgnarna nu än vad jag var då... För två år sedan snart. Då gick jag ut gymnasiet. Tiden går fort.. Alla säger att allt kommer att ordna sig, att allt kommer bli bra. Men när fan blir allt bra då? Vad ska jag göra för att allt ska bli bra? Iallafall att det blir lite bättre än nu. Nu är allt så meningslöst och jag är så förvirrad över allt. Känns som om jag skulle behöva vara ensam ute i ödemarken eller något för att få bukt på mig själv och alla kännslor och tankar som surrar runt. Samtidigt som jag vet vad som är fel och hur jag kanske skulle kunna förbättra det så händer ingenting. Jag gör ingenting. Varför?! Varför kämpar jag inte? Jag vill ju så gärna men varför kämpar jag inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0