Middag ? Idag igen ? Näh ?

Sjukt sötsugen men jag tänker ligga kvar här på soffan och försöka koncentrera mig på enågot annat för nej, jag ska inte gå till skafferiet och leta fram kakorna jag vet finns där och som jag är så sugen på. Ska tänka på något annat. Det är väl dax för kvällsmat. Tänkte jag och gubben kanske kunde åka bort till golfklubben och kolla in deras restaurang. Det har tydligen thaimat :) men vi får se hur du blir, ligger ganska skönt här i soffan med gubben och kissen så vet inte om jag orkar åka ut till restaurangen lat som jag är. Men då får jag väl antagligen ställa mig vid spisen sen i stället.. Nje thaimat låter gott tycker jag och någon gång kan man väl få gå ut och äta tycker jag. Och komma bort lite från vardagen. Vardagen vi precis kommit tillbaka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0