Jobb kväll

Då har man gjort en till kväll på jobbet. Bara i morgon dag och delad tur på söndag så blir det semester nummer 2 sen. Ca 10 dagar ledigt innan skolan sätter igång igen. Var ju och pratade med syon här om dagen och du lät ganska bra. Hon skulle prata med Skolverket och en lärare på lite saker hon var osäker om men det verkar som om jag slipper gymnasiearbetet och delar av etiken och delar av specialpedagogiken beroende på vad som ingick i det nya efter att Skolverket gjort om kurserna. Hoppas det blir så, så att jag kanske kan jobba mera så ekonomin blir lite bättre. Men vi får se. Är iallafall på lite bättre humör nu än tidigare men ska försöka gå och lägga mig och läsa lite och bli trött så jag orkar upp i morgon. Fortsätta mina studier om socker och vitaminer och fetter och vad som händer i kroppen och så. Jag ska försöka. Jag måste försöka igen och igen och igen tills jag lyckas. Om jag förstår vad som händer i kroppen och hur det fungerar kanske jag har lättare att motivera mig att äta bättre, motionera mer och gå ner i vikt och bli lyckligare helt enkelt... vi får hoppas på det iallafall. Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig iordning för natta. Hoppas ni har en bra natt där ute i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0