Stughelg :)

Ligger på sängen i stugan och slappar lite. Skönt att vara här i stugan och koppla av ordentligt. Funderar på att gå och lägga mig, känner mig ganska trött. Har varit en bra dag i dag med faster och farbror på besök här i stugan. Trevligt med  prat, gemensam lösning av korsord, spela spel och ätit god mat har vi gjort. Till lunch blev det grillad korv och middag grillat kött med potatis i ugn och tomater och champinjoner samt rosepepparsås, så smarrigt så. Dagen har gått så fort med alla skratt. Tyvärr har vi inte fått så mycket härlig sol i dag utan lite kallt och lite snö men vad gör det, de är ju trots allt april och då är det helt okej med ”aprilväder”. Hoppas det blir sol te veckan igen bara.

Denna vecka som gått har gått väldigt bra och jag har fått massa gjort och varit då duktig, hoppas på att nästa vecka blir lika bra. Jag har hunnit jobba två dagar, städat hemma, fixat inflyttningspresent åt ett par vänner samt hälsat på dem, planterat om frön jag sådde förut som grott till små plantor, vågat säga ifrån/struntat i en av mina ”energibovar”, pluggat medicin 2, bytt till sommardäck på bilen, pysslat och massa annat bra. Nu ska jag nog krypa till kojs men kommer nog tillbaka i morgon och slänger upp en del bilder. Blir lite dålig uppdatering här ibland och så får det vara. Ibland känner jag och har inte ork att skriva helt enkelt. Natti natti ♥

 

// Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0