Allergi ''/

Tror jag börjar bli känslig mot kisse igen. Bar på honom för en stund sedan och nu kliar det som fan på hakan och tidigare i veckan kliade ögonen. Undrar om han blir mer allergen när han byter päls. Han hårar som bara den nu iallafall... Aja får försöka borsta honom ofta och inte vara allt för närgången med honom på ett tag... Annars i dag har det inte hänt mycket. Lagat mat, förberedde middagen som bestod av köttfärsröra så nu i kväll var det bara att koka ris och värma upp röran. Smidigt ! Var te Karlssons och bytte hyllkonsoller jag köpte igår men som blev förkorta. Ska ha dem till en blomlåda/balkonglåda jag ska ha kryddväxter i till sommaren tänkte jag.. Sen har de inte hänt så mycket mer, plockat lite här hemma, skrivit lite skolarbete och sovit och nu är det soffmys. Sov ju typ aslänge förut så ar inte ett dugg trött. Måste lä1 mig att jag inte kan sova middag. Allafall inte utan någon som väcker mig efter en halvtimme eller så. Jaja hoppas ni är trötta och sover gott när ni nu går och lägger er. Ska se slutet på matte säker husse ( eller om det var tvärt om) och sen får det bli att krypa ner i sängen och vänta på John Blund. Nattti natti // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0