Trök ^^

Sitter hemma hos svärfar och segar. Robin och svärfar är och fixar på Latomta så svärfars flickvän och jag är själva här "hemma". Så trök. Har varit te Latomta jag med en sväng men hade inge mer å göra där än här så åkte hem hit te svärfar igen. Har pluggat lite men är så trött på pluggandet nu så har plockat undan det. Har läst SOLO och glott på tv. Och nu hamnade jag här. Saknar min gubbe nu, hoppas de kommer hem snart så jag kan anfalla min gubbe med en bamsekram :P... Så det är väl ungefär vad jag gjort i helgen. I går mådde jag illa så åkte hem och lade mig på min egen soffa ett tag och sedan städade jag lite som jag och sambon skulle gjort i fredags egentligen. Sen bar det av hit till Vik igen för att äta middag och så blev vi kvar här över natten till i dag... I fredags skulle jag och sambon då ju ha städat lite i lägenheten och sen skulle han spela innebandy och jag skulle ha gymmat för att sedan gå ut å käka pizza i stälelt för att äta hemma hela tiden, men jag följde med J till Expert i stället för att gå till gymmet. Tur jag var där i torsdags i stället :) Expert har ju typ gått i KK så de säljer ut allt i butikerna så jag köpte fotopapper för halva priset. Köpte mig ett "litet" lager ,ed fotopapper, måste ju passa på då det är halva priset och gud vad mycket jag kan skriva ut och typ scrapbooka med i höstmörkret :) Efter Expert så åt vu ite på pizzerian och sen åkte vi hem och slängde oss i soffan och kollade på tv. Det var riktigt mysigt och roligt att för en gång skull äta ute. även om det bara var på en pizzeria, men det finns ju inte så mycket annat här i byhålan, jo Hotellet försåts men dit har man ju inte råd att gå :P
____________________________________________________________
 
Har inte blivit så mycket bloggadne och fotande nu, är lite inne på en svacka då jag inte mår så bra, känner mig stressad och så, mycket i skolan. Men förhoppningsvis blir det bättre. Nu ska jag gå å pussa på min gubbe jag ahr saknat under eftermiddagen. Ha det ! // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0