Marknadshelg 1

Jao, det är ju marknad här i "stan" så full rulle hela helgen. I går var jag parkeringsvakt och sen blev det en snabb sväng på marknan som typ var stängd och ett varv runt tivolit. Tog lite bilder, åkte virvelvinden och tog en nalle. Ni vet med en sån där klo som man ska styra,, eller ja "jag tog" det vill säga jag valde ut nallen, mamma betalade och Robin skötte styrningen av klon :) Teamwork !
I dag vart de en skön sovmorgon efter en natt med onda knän. Sen bar det av till marknan för att kolla in alla marknadstånden. Blev en del fynd :) Sen bar det av hem för att skruva ihop ikeamöbler och laga mat. Blev älgstek med svampstuvning å potatis, så gott ! Till efterrätt blev det muffins i porslinsform, vart ganska lyckat, mer om det senare och även mer bilder å så. Orkar inte ladda upp dem nu. Nu ska jag se klart på Miss secret agent och sen blir det sängen. Natti natti ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0