kvälls snabbis ;P

Blir ett snabbt mobil inlägg innan sängdax. Som ni kanske förstår så ska jag strax gå och lägga mig men är ganska pigg så får väl ta med mig skolboken och läsa lite om andningsorganen så blir jag nog snart trötter :P i helgen har det inte hänt så mycket, har varit hos svärfar och hjälpt till med huset. Jag har gjort en målning på pannmuren som syns i sovrummet hans. Vart inte helt supernöjd med målningen själv men har fått mycket beröm för den så jag antar den blev bra :) kommer bilder i morgon tror jag. Tar så mycket bilder och så men oftas blir de bara kvar i kameran ''/ måste skärpa mig och lägga in bilderna på datorn så ni får se dem! Nej nu ska gaddarna få sig en omgång och sen hopp i säng ! Natti natti. <3. // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0