Pluggande

Sitter i skolan och har Medicinsk Grundkurs. Är klar med dagens alla uppgifter + en extra uppgift så nu tar jag mig friheten att kolla runt på nätet en liten stund. Slutar om ca en halvtimme och då blir det en tur till ÖB för att kolla om de har någon ny ute lampa vi kan köpa, om de inte har det får de bli en tur till el affären.. Elektrikern kommer hem till oss i dag så tänkte passa på å se om han kunde installera en ny ute lampa åt oss samtidigt då han ändå är på besök. Annars i kvall händer det väl inte så mycket. Blir nog en slapparkväll. Sambon har lovat mig att vi ska hjälpas åt och göra ett städryck och dammsuga å göra fint så lite städning blir det först å främst. Det är nog det ända jag skriver om och gör, pluggar och städar :P Nej nu ska jag fortsästa arbeta med en uppgift jag är efter med så kanske jag hinner få den med klar innan jag går hem. Ha det ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0