Natti Natti

Då har man värmt vetekudden och krypit ner i sängen. Axlarna/nacken känns som en fiolsträng och ögonlocken har hängt hela dagen känns det som. Föreläsnigen var väl inte den absolut bästa jag varit på men ganska intressant ändå. Det var inte så himlans mycket nytt jag lärde mig men förhoppningsvis blir det en LCHF kurs sen. Men den kostar ju mer än kvällens 40 kr så får se om jag har råd med den. Tror nog jag skulle vilja testa på det här med LCHF kost men jag vet inte riktigt . Det är så svårt på något vis tycker jag då min sambo typ inte äter några grönsaker alls och är typ väldens godisråtta. Känner att jag skulle behöva mer stöd i mina försök till viktnedgång och bättre hälsa. Både fysiskt som psykiskt. Vi får se om detta leder till något eller hur det blir. Nu ska jag försöka somna så fort som möjligt. Får de hur det går, har fått svårt att sova igen. Natti natti sov gott ! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0