Dagens vill ha !

 
Fick syn på dessa skor på zalando.se och blev bara dö kär !! VILL HA !! så fräsiga juh !
 
Annars i dag har det inte hänt så mycket, började dagen med att titta på älgar som gick utanför sv'ärfars fönster, sen sov vi lite mera och resten av dagen har ja och sambon tillbringat i svärfars nya hus där vi har målat å grejat. Nu sitter i svärfars soffa och väntar på pizza, älsklingen har varit in te "stan" å spelat innebandy och ska köpa med sig pizza hem till oss så i kväll blir det pizza mys :) Ska försöka plugga lite nu tänkte jag men det går inte så bra, började läsa frågorna och insåg att det verkade vara en väldigt jobbig uppgift så tappade intresset och kollade FB, där av kom jag till zalando.se och blev kär ! 
 
Här kommer en bildbomb på djuren som är på besök i svärfars trädgård...
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Camilla - med liten i magen!

Va häftigt! :D Har en fyrbent liten skrutt hemma som hade blivit tokig om han fått stå och titta på dem ^^,

SV: Det är det häftigaste jag varit med om! ^^, Man kommer aldrig komma någon så nära kan jag säga<3

2012-10-17 @ 12:39:14
URL: http://klokarebestyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0