Schemaläggning...

Jahapp, efter att ha flyttat svärfar i går så blev jag å sambon kvar i röran över natten, och här sitter jag och försöker få ihop tider till praktiken. Jag har lyckats få en handledare som jobbar de helger jag hade andra saker inbokade och hade behövt vara ledig, perfect match !
Och det skulle inte förvåna mig om att jag får ihop ett bra schema där jag har min handledare så mycket som möjligt men att de inte godkänner det och jag får "jobba" då jag hade andra saker inplanerade.. Som jag sa, det skulle inte förvåna mig ! Nej nu får det allt bli en tur hem till "stan" för att hämta lite papper jag skulle behöva för att komma vidare i denna schemaläggning...   // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0