Friday night with me and myself

Fredagsmys med mig själv och en Vecko Revyn. Länge sedan jag köpte någon tidning så tänkte jag skulle passa på nu när jag får sitta själv hemma någon timme. Gubben min är å spelar innebandy med andra gubbar. Hur fan kom man på iden om att man skulle spela på en fredagkväll mellan 18-20 ? De kan väl spela på en söndag eller tidigare på kvällen så jag får ha min gubbe hemma å ha fredagsmys ? Det är väl gubbarna som vill slippa oss kärringar ;) Jaja, jag har iallafall föreberett middagen och nu slänger jag mig i soffan och tar med min tidning och pysselgrejjorna så jag kanske får lite papperspyssel gjort. Tänkte få ihop lite mer julkort att sälja på julmarknaden andra advent.  // Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0