Detoxa !!

Jahapp, i dag har man börjat med denna detox. Fick inte i mig hela drycken men det var inte mycket kvar. Jobbigt att dricka så mycket ! Har inte fått i mig tillräckligt med vatten heller i dag men jag har försökt så gott jag kunnat. den smakade iallafall inte så dåligt men man ska nog ha den i en icke genomskilning vattenflaska eller något för den ser ut som dy vatten...
 
Har inte hänt så speciellt mycket i dag mer än att jag plockat lite här hemma, städat hos råttisarna och sen vart te praktiken. Första kvällspasset och det har gått bra. Har haft en trevlig kväll. Nu väntar lite sambo mys med lite te och smörgås, 2 finn crisp med en ostbit på för min del...   // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0