Detox och andra naturliga grejer ^^

På vägen hem från praktiken blev det en tur förbi apoteket och hälsokosten. Efter alla mediciner mot min depprission och min nu höjda dos av medicin tycker jag att jag har fått ganska mycket muntorrhet så köpte både sugtabletter och gel som ska hjälpa till med salivproduktionen, hoppas dom är bra och fungerar. Inne på hälsokosten hittade jag örtte med lugnande och "sövande" effekt och så blev det en 7 dagars ört detox kur. Har alltid funderat på att testa en detox kur efter att jag läst om det i en veckotidning och nu när jag försöker förändra min livsstil och börjat bli lite skeptisk till alla mina mediciner så känns det bra att prova lite naturliga örter i stället. Men vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska prata med läkaren innan jag börjar med dessa örter eller om jag bara ska börja :S  Men nu vet jag iallafall att jag ska städa hos råttisarna som fått komma ut en sväng och sedan bär det av till gymmet/simhallen! Funderar på att simma idag men jag vet inte riktigt vi får se, det kanske blir en blandning !   // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0