Mamma 50 år :)

Här kommer lite bilder och så från helgen då mamma fyllde år. Jag hade det riktigt trevlig med alla släktingar och så. Men var trött i huvudet på lördagskvällen då alla gått hem. Hade haft en fullspäckad dag efter ca 6,5 timmars sömn. Började dagen med att sjunga för mamma och ge henne blomma och present i sängen. Kl 8:50 stod jag i köket och var i full gång med att baka tårta ( ett mirakel för mig som är så morgontrött ! ) sedan rullade dagen på med matlagning, uppläggning och fix inför kalaset och sedan kom alla gästerna... Här kommer lite bilder på den supergoda maten och fikat :)
På söndag förmiddag blev det en tur till Vallby friluftsmuseum och titta på djur och äta brunch. Massor med mys och god mat. Även min faster och hennes man och deras två barnbarn var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0