Humöret i topp :)

Då börjar även denna måndag gå mot sitt slut, endast några få timmar kvar innan klockan slår över till tisdag. I dag har varit en riktigt bra dag, humöret är fortfarande på topp och har fått en del saker uträttade. Kanske inte sånt som låg överst på listan med prioriteringar men sånt som jag förhoppningsvis kan njuta av i vardagen andra dagar. Som nu i kväll efter att jag vart på praktiken hela dagen, cyklat och klarat av att cykla hela rundan utan att stanna och hoppa av cykeln i alla uppförsbackar, vart och handlat och hämtat sambons bil vid verkstaden så fick jag något ryck när vi kom hem strax före 20 tiden och började plocka med blommor och så tomatfrön. Så för hoppningsvis får jag egna solmogna tomater i trädgården till sommaren :) Sedan ska jag även så sallad och morötter i trädgårdslandet men det får vänta ett tag till !
Är så glad och stolt över mig själv nu, jag klarade att cykla utan att stanna och gå i uppförsbackarna och jag har sått frön och handlat och hållit på och håller fortfarande humöret i topp ! Nu blir det till att mysa ner sig i soffan med älsklingen en stund innan det är läggdax. Ha det gött ! // Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du har varit idag. Hoppas det blir många goda tomater så jag får smaka när jag kommer till dig i sommar kram

2012-03-05 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0