Natti natti

Tänkte jag skulle lagt upp en bild på håret men har ej hunnit i dag. Färgade håret rött igen i går, vart så nöjd ! Tycker jag passar bra i rött och mörktbrunt hår. Får se om jag hinner lägga upp en bild i morgon bitti. beror på hur trött jag är också. Måste upp tidigt i morgon då det bär iväg på scout läger. Det ska bli spännande ! Det är mitt andra läger. Har varit på läger för typ 8 år sedan. Då var jag scout och lägret var tre dagar. Nu har jag flyttat till andra sidan Sverige och blivit med som scoutledare i SMU och detta läger varar i fem dagar. Undrar hur jag ska klara detta ?   Tur jag har min älskade sambo med som även han är ledare. Har sett fram emot detta läger och tror och hoppas det kommer bli jätte roligt. Det får även bli som en liten slags minisemester och jag tror det kommer bli ett par härliga dagar med flera tillfällen där jag kommer lära mig saker och få träna min självkänsla och mitt självförtroende. Nu måste jag verkligen försöka sova ! Ha det gött och sov gott ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0