Lördag

Då var ännu en dag snart slut. I dag har det blivit massor med slappande och en del trädgårdspyssel. Och så klart en tur med bilen till ÖB eftersom jag är så körkåt efter att jag klarat proven för körkortet i måndags. Är så stolt att jag klarade det på första försöket. Äntligen har jag körkort!  Fast jag har ju övat ganska länge (A) Till kvällen har svärfar med tjej varit här på middag. Det serverades grillat kött och ungsrostad potatis med en fräsch sallad. Sååå gott ! Nu ska jag ta mig lite fruktsallad och en liten bit kladdkaka innan sängen väntar, men igentligen borde jag låta bli. Speciellt efter en vecka då jag har åkt bil till praktiken. Nästa vecka får det bli cykeln igen. Eller ja, vecka och vecka, det blir två dagar på praktiken. Onsdag är nationaldagen och praktiken har stängt och sen är jag ledig för jag ska hem till västerås på D;s student. Ska bli nice, tänk vad tiden går fort ! För nästan ett år sedan stod jag själv där på skolgården med studentmössa, släkt och vänner !
God natt på er ! // Anna
Trädgårdspyssel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0