Jobb, pyssel och annat

Då har jag jobbat min första helg. Det känns bra. Jag var jättenörvös innan jobbet men sen när jag väl kom till jobbet på fredagen så gick allt bra och rullade på. Så även på lördagen. Tror verkligen detta kan vara ett jobb för mig, jag gillar det, än så länge iallafall. Tycker bara det är lite tråkigt att det är på fredag och lördag, hade vart bättre om det vart på torsdag-fredag. Det har kronglat med rapporteringen (efter en demo ska man rapportera varor och sånt) men nu är det förhoppningsvis fixat så i kväll ska jag testa rapporteringen igen och se om det fungerar. Annars händer det inte så mycket idag. Ska försöka få ihop lite pyssel tror jag och sen kl 17:00 Ska jag till simmhallen och prova på TRX, en träningsform där man använder kroppen som tyngd/svårighet som jag förstog det. Ska bli spännande. Kanske ska fira svärfar som fyller år i morgon också. Då skulle han bort så robin och jag funderar på att fria honom i kväll om han har tid.. Nej nu ska jag gå och äta lite lunch. See yaa !! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0