Happyface !

Jaha, nu är jag tillbaka för en stund igen. Har varit lite dålig uppdatering här, då min dator kronglat och nu är inne på lagning. Men snart får jag tillbaka den.

Just nu sitter jag på biblioteket. Det är lungt och skönt, lite människor runtomkring en. Lite annat än att sitta hemma i lägenheten och glo på samma saker dag ut och dag in. Fast det behöver jag inte göra längre. Inte på helgen iallafall. För nu har Anna fått ett jobb, ska demonstrera mat på en matbutik. Sån där provsmakning ni vet. Så på fredagar och lördagar jobbar jag mellan klockan 11:00 och 19:00. Lite synd att det är på helgen tycker jag, då jag gärna vill umgås med sambon då, men det får gå. Ska bli skönt att jobba men känns pirrigt och nervöst. Ska börja redan på fredag och då ska jag vara tillsammans med en annan person men på lördagen ska jag jobba själv. Undra hur det kommer att gå !

Nej nu ska jag gå och titta bland pysselböckerna efter lite mer inspirtation. Hålelr på att pyssla massa ny igen för den 11-12 februari bär det av hem till v-ås för att stå på en hantverksmässa. Det ska bli kul. Så kommer nog upp mera pyssel här på sidan. är väldigt dålig på uppdateringar här måste jag erkänna ! Men ha det gött så hörs vi förhoppningsvis snart igen ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0