Övningskörning

Är hemma hos mor och far och hälsar på över helgen. Skulle egentligen ha stått på hantverksmässan på mässingen men ändrade mig i sista sekund då jag inte har någon ork till något just nu. Allting tar emot men jag försöker kämpa på ! I dag har det inte hänt så mycket. Övningskört en hel del och så var jag till mässan och kollade in de andra hantverkarna. Har övningskört inne i stan och det gick bra så ska försöka boka en tid för uppkörning och prov snart. Tror jag skulle fixa det. Vill så gärna ha mitt körkort nu.

Nu i kväll har jag och Robin (sambon min) gjort efterrätt och middag till familjen. Det blev klyftpotatis och ungstekt fläskfile med riktig hemmagjord gräddsås. Så smarrigt. Till efterrätt blev det mini choklad och daim tårtor. Även det så smarrigt så ! Har fudneringar på att starta en ny blogg. Får se hur det blir med det, är ganska sugen på det men ska fundera lite till. Ska jag starta en ny eller ska jag göra en till ? Det ska iallafall vara mer råttor och djuren i den och mer bilder ! Får se hur jag gör ! Nej nu ska jag fixa lite sen blir det att hoppa i säng och försöka sova. God natt med er, sov gott !   // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0