Halt ute juh !

Efter en sovmorgon och god frukost lurade älsklingen ut mig på en snorhal prommenad, och det resulterade i att jag halkade typ 250 gånger varav två gånger så jag ramlade omkull -.-' Första gången slog jag i knät så det gör ont nu, stackars mig ! :P  Annars blir det nog en slapp dag i dag. Älskling har diskat och jag plockat in disken sen i går och snart blir det nog en tur till närmaste affär som säljer färg till skrivaren så att jag kan skriva ut lite saker till lite pyssel jag håller på med. Blir nog även bullbak i dag. Skulle bakat bullar i går men det blev inte av.. Sen får vi se vad som händer och sker. Har även lekt med råttisarna lite, de fick springa runt på sängen och det verkade uppskattas :)   // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0