Effektivitet var ordet :D

Då börjar denna dagen med lida mot sitt slut. Har haft en effektiv dag i dag må jag säga. Fick nå ryck och fick för mig att storstäda och tvätta å grejsa en massa nu innan helgen och jag börjar på praktik. Bara dammtorkning,dammsugning och torka golv kvar. Och ta ner julgardinerna kanske? Iallafall de i vardagsrummet med tomtar på xD Skulle vilja ha några nya gardiner, lite våriga sådär, innan jag sätter upp mina fina sommriga gardiner.. Har även gjort om lite och gjort min tvättkorg i sovrummet till en "miljöstation" för metallburkar, plast och tidningar. Det blev riktigt bra och så inhandlades det en ny tvättkorg till sovrummet. Det blev mycket bättre med den nya mindre korgen i sovrummet, rummet blev liksom mer luftigt tyckte jag!
Min miljöstation :D
Har även vart "barnvakt" åt min älskade lurvetuss Winston i dag :) Det var mycket trevligt, saknar honom redan. Vi har hunnit med en massa mys, vart ute på tomten och en liten prommenad på grusvägen bakom huset. Winston har "klippt" gräsmattan, ätit ett ton snö och bajsat på grannens gräsmatta. Sedan bannade jag honom att han inte skulle spy på mina golv och det funkade, inte en spya !
(gammal bild, sedan i höstas skulle jag tro)
Nej är hos svärfar så vi får väl börja dra oss hemmåt så vi kommer i säng någon gång, för en gångs  skull är jag faktiskt trött,,, men det hinner väl ändra sig innan jag kommer till sängen -.-'
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0