@-}--

Efter att träffat gänget med alla goa underbara vänner och haft en toppenkväll ligger jag nu nybadad och fräsch i ett svalt sovmrum. Så härlig känsla, och så skönt att bada. Älskar verkligen att bada. Tror det är det ända sättet för mig att riktigt koppla av, att lägga sig i ett varmt bad, kanske med en bra bok, och bara vara.. Och så kul att äntligen få träffa alla vänner igen. Det blir ju inte så ofta nu när jag flyttat till en annan ort. Det är en stor saknad från att ses typ dagligen till någon gång per år typ. Kanske varannan månad eller så.. Det känns som om det är så mycket som förändrats, så mycket som man gått miste om, men i kväll hade jag verkligen trevligt och det känndes precis som vanligt. Precis som när vi gick i skolan, träffades ofta och hade så mycket skoj för oss. Det var en härlig känsla som gjorde mig glad.

Nu är det dax att sova för i morgon väntar en eftermiddag på mellandagsrean med kusin vitamin. Kusin vitamin som vart min lilla plutt, nästan som en lillassyster och som fyller 17 till sommaren. En plutt på 17 år. Man inser inte hur tiden går. (Vad gammal jag låter !! ) God natt med er, sov så gott !! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0