WIP; work in progress

Ny skiss till tatuering,,, om jag någonsin gör någon....
...Är så jävla sugen på att tatuera mig och jag vet vad jag vill ha och vad det står för. Vart den ska sitta och allt men ändå tvekar jag. Så än så länge får mina bilder just förbli bilder... Och ännu en gång skyller jag på min kära mamma, det är hennes fel att jag tvekar för jag vet vad hon tycker om denna enligt mig vackra konst. Mamma gillar den inte -.-' Och eftersom jag vet att hon typ är emot tatueringar så har jag fått den känslan av att om jag gör en tatuering så är det som ett salgs svek mot henne. Men det är ju ändå min kropp och den bestämmer jag över och det säger hon med men ändå känns det som något slags svek som jag sa tidigare. Men men får väl fortsätta rita och skissa tills jag en dag bestämt mig, mamma föredar iallafall denna större i färg som ska sitta på skuldran i tället för en text på armen, den på axeln kan ja ju enklare dölja, var hennes förklaring !
 
Gud vilket dåligt samvete jag fick nu, jag tvekar för att jag vet vad min mamma tycker, men min pappa då!? Jag vet att han också är emot tatueringar ( han är nog mer emot än min mor haha ) men vi har väl inte samma kontakt som jag och mamma och det har väl typ alltid varit lite "skit i vad farsan säger" haha :,) men  jag älskar dig pappa ! Du är underbar på ditt egna lilla vis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0