Sankta psyko..

Jag skulle gå och lägga mig och sova tidigt i kväll men jag kunde inte sluta läsa. Jag måste få veta vad som hände i Johan Theorins bok Sankta Psyko. Nu vet jag. Jag läste pricis ut den. Vilken tur min kusin fastnade i denna bok och jag fick låna den. Jag har aldrig tidigare läst ut en bok så fort som denna. Den var riktigt spännande och nu vill jag bara läsa nästa bok av Theorin. Hoppas jag får lite pengar nu när jag fyller år för är hans andra böcker lika bra som denna vill jag läsa dem alla. Eller om de finns på biblioteket, fast på något vis känns det bättre att köpa boken och ha den hemma även om den efter att man läst den bara blir ståendes på en hylla... Men det är väl därför vi har bokhyllor? För att samla böcker i dem?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0