Plugg ?

Blev hemma från skolan i dag, måste försöka bli frisk i stället så jag orkar med allt. I morse gick jag upp och så men sen ringde jag till läraren och berättade att jag vart hemma i dag. Sen tänkte jag att jag skulle sova en stund till, den stunden blev till typ halv ett när mamma ringde. Jag hade inte ens hört att jag fått sms på morgonen och det brukar jag vakna av. har då inte hunnit gjort så mycket än, jag tar det lungt, har ätit lunch och pluggat lite och plockat in disken. Nu funderar jag på om jag ska ta med kameran ut i trädgården lite och få lite frisk luft och en paus från pluggandet. Jag gör nog det, bjuder kanske på en bildbomb senare i dag :) // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0