on the road agen...

Då är man på väg hem till V-ås. Passerar Örebro för tillfället. Stannade före Örebro och fikade och mamma fick ta över ratten och köra. Det är förbaskat kul att köra men samtidigt väldigt slitsamt. Man blir liksom trött i huvudet av alla intryck och beslut man måste ta. Men jag gillar att köra bil. Så mycket att min sambo knappt får köra sin egen bil längre. Han får köra den till jobbet, jag är ju för morgontrött för att gå upp kl 6 bara för att köra ;P och så skulle det slita hårt på våran ekonomi om vi skulle åkt samma väg 4 gånger i stället för 2.. Nej känner att det är dax att slita sig från displayen och titta lite på vägen innan jag börjar må illa. Ha en go kväll, här i Örebro skiner solen, hoppas den gör det hos dig med !! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0