Ingenting skrivet..

Har inte fått någonting skrivet på länge nu. Har inget att skriva om direkt. Händer inte så mycket här om kring mig nu för tiden. Denna vecka har mamma varit här på besök och i morgon följer jag med henne hem till V-ås. Ska på ett vis bli skönt men samtidigt vet jag att jag kommer att sakna min Robin. Fan vad svårt jag har att vara utan dig Älskling ♥ ! 
 
I dag var mor och jag upp i i skogen här bredvid och skulle plocka blåbär men hittade inte så mycket men kom hem med några dl, typ 4 dl blåbär kanske. Men vi hittade kantareller. Kanske typ en liter, inte så mycket det heller man f*n vad gott det var med kantarellmacka. Och nu blir det en liten bit blåbäspaj innan sängdax. Jag vet, man ska inte äta sent på kvällen, speciellt inte innan man ska sova.... 
 
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0