Fantasidag =)

I dag låtsas vi att det är min födelsedag för i dag ska jag ha kalas =) I dag är det den 27 augusti, för det är den dagen jag är född, i dag är min 20 årsdag ! (igentligen på måndag, men vi låtsas ju ;P )

Förberedelserna inför kalas nr 1 (mammas släkt) är typ klara, nu väntas bara lite lunch innan gästerna förhoppningsvis kommer. Förberedelserna för kalas nr 2 (pappas släkt) går nog bra de med, de håller "faster" Brittmarie i för vi har ju snart gäster och min kusin Alex, hon fyller på söndag så vi ska ha kalas tillsammans, då det är typ samma gäster på bådas kalas. Vore lite drygt att först åka till ett kalas för att sen åka några hundra meter (typ) för att fira nästa "barn" som ändå va på kalas nr 1 :P Gud vad jag babblar på om kalas å grejer, jag är nog besatt av kalas.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0