Piggelin ?

Ännu en dag då jag känner mig något piggare. Tror att det går åt rätt håll med förkyldningen nu. Har även vart till apotekt och köpt terrahoney ;) så att jag kanske slutar hosta. I dag har jag även skurat ugnen så att det inte ska osa bränt varje gång man använder den. Tycker den blev riktigt ren och fin men det tog sin lilla tid då jag inte orkade skura så länge innan jag blev orkeslös igen och fick vila en stund. Efter spisen gick jag vidare till garderoben och även där blir det lite i taget. Har kommit typ halvvägs fast jag har hållt på hela dagen. Men har redan rensat bort nästan en hel låda med tröjor och så som och någon vill ha är det bara att komma och titta. Annars ska jag försöka sälja kläderna och om det inte det går åker dom till någon insaming eller någt. Nej nu ska jag fortsätta lite med garderoben medans sambon for och spelade innebandy. Sen blir det tacos och Age Ice :D  Blev så sugen att titta på de filmerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0