Långfredagen

Jahapp, påskafton i dag då. I går var det långfredagen och den spenderades med nära och kära här hemma. Jag Robin min mamma och pappa och Robins mamma och hennes kille. Mamma och jag gjorde älgstek med potatis och sås och till förrätt blev det laxtårta. Senare mot kvällningen blev det "dagiskaka" och kaffe. Mycket trevligt och massor med gott.
Laxtårta :)
I dag blir det påskmiddag med kötbullar och sill och allt "påskmatigt". Under dagen blir det lite fix här hemma, mamma och jag ska rensa skafferi och frys och kanske garderoben. Robin och pappa håller på ute och fixar t ill trappen som har sjunkit och är sne. Men nu ska jag gå å vila en stund för mina öron börjar göra ont i gen "/ Hoppas ni får en fin påskafton! // Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0