Krig och ren säng

Beslutsångest och känslorna har krig inne i huvudet. Blir tokig snart. Vet inte hur jag ska göra i morgon, har hittat typ en liten kurs med foto. Men vet inte om jag ska gå. Jag vill så gärna träffa folk och lära känna egna vänner i min ålder men det känns som om det bra kommer vara äldre personer där med och så är jag nog lite rädd för jag vet inte vad jag ska göra. Hur tar mna kontakt med nya personer?..
_
Har fått ett litet städryck sedan jag tapapde mackan på täcket i morse och det blev massa smör på det. Så nu åkte sängkläderna in i tvättmaskinen, täcken och kuddar ut på vädring en stund och madrassen blev dammsugen och av med massa katthår och ludd. Ska bli skönt att lägga sig i en helt nybäddad säng i kväll :) Måste hålla tankarna fokuserade på åfot så snart blir det lite film och lunch. Sen ska jag sätta mig och skriva. Sen i fredags har jag börjat skriva typ som en dagbok med mina tnakr och funderingar, det fungerar lite som "terapi" för mig och jag får hålla tankarna samlade. Tror att det kan hjälpa mig på min väg till att bli en glad flicka igen.  // Anna
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0