Sol i gen :D

I dag skiner solen efter typ en massa regn :) Så skönt ute i dag. Jag och vovven tog en prommenad för en stund sedan. Nu ska det bakas och fixas mat inför kvällen så det bara är att värmas när vi ( älskling och jag ) kommer hem från scaouterna, ska förlja med Gubben dit i dag tänkte jag. Behöver komma bort lite från lyan :P  I dag har även mina pysselgrejer jag beställde kommit så ska försöka hinna pyssla lite sen tänkte jag. Fick en ide om att stå på julmarknaden hemma och försöka sälja lite.. Jag sitter ju ändå hemma massa nu så då kan jag pyssla och sen försöka sälja och kanske få en liten extra slant till lördagsgodis ;P
// Anna
Ska vi gå snart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0