Sjuk?

I morse vaknade vi upp 06:30  av att det ringde på dörren. Älskling hade försovit sig igen "/ Stackarn, vi måste verkligen gå och lägga oss tidigare. Iallafall han som ska upp och jobba på morgonen.. Tror båda två börjar bli sjuka, lite hängiga och så där. Lite semester skulle ju inte skada, okej jag har ju typ semster men inte gubben min. Tror han skulle behöva vila ett tag men det går ju direkt inte.. Önskar jag också hade ett jobb så han inte behöver betala allt.. Men, men det tycks ju inte gå så bra på jobbfronten för mig. Men det löser sig väl någongång. Nu ska jag gå och pyssla lite. Har nästan gjort klart mina hanledsvärmare :D  Bild kommer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0