Rök nästa :)

I dag blev jag väckt med frukost på sängen av värdens underbraste pojkvän/sambo :) Så mysigt, men fan vad trött jag är "/ Har inte sovit så mycket i natt, vet inte varför men först hade jag svårt att somna och sen vaknade jag hela tiden :(
Om en liten stund bär det av till Rök, för i dag ska det grävas där. Jag hoppas på sol så man kanske kan njuta lite på bryggan, eller iaf utanför stugan. Det gillar jag. Tänkte ta emd kameran och kanske få några nya bilder. Och så har jag massor med bilder att latta ut kameran, typ från hela sommaren :S Måste verkligen göra det någon dag, men nu ska jag borsta tänderna och försöka få ut katten lite innan vi åker.
Ha det gött i helgen :D
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0