Ont i mina knän -.-'

Eftersom jag varit ute och cycklat/gått typ hela dagen (och det mästa i uppförsbackar! puh! ) Har jag nu ont i knäna, och jag gissar på att det lär fortsätta så resten av helgen eftrsom det är marknad här i helgen. Och så kommer Sara och Sami hit på besök. Ska bli skoj :D  De är på väg hit nu, så jag gissar att de befinner sig någonstans på E18 ;P Och Sara fyller juh år på lördag så håller på att fixa en liten "överraskning" för henne. Hoppas hon inte kollar min blogg nu då, för om hon inte vet någonting blir det ju en ännu bättre överraskning!  Men nu ska jag gå och forstsätta och sen blir det nog lite pyssel och bara slappande i soffan resten av kvällen :) Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0