En helg i Rök

Sitter i Rök och softar. Man kan inte annat än att ta det lungt här. Nästan. Har lite damp på mitt sims 3 bara, för allt mitt spel är borta, kaputt, gone away -.-' byggde och gjorde en fin familj i går och lade verkligen ner massor på det och idag när jag ska spela är allt borta så jag börjar om, och då går det inte att spara skiten!? Arg jag blev!


Och i mose vaknade man till värdens oskväder, okej vaknade faktiskt av att svärmor kom upp och knackade på dörren och sa åt oss att dra ut kontakterna,, eller vad hon sa. Så då klev vi upp och gick ner i stugan och åt frukost i stället för att sova vidare. Blev lite mys på soffan också, men sen försvann älskling ut till grävmaskinen igen. De grävde hela dagen i går och hela dagen i dag. Fast i går var det mycket skönare väder ute så då satt jag på altanen och kollade på rally. Ja, transportsträckan mellan de olika sträckorna iaf :P 


På kvällen kom mormor och morfar med hemmagjord smörgåstårta, smaskens :D Sen blev det prat om jakt och vilda djur och det fick mina hjärnspöken att komma i gång, så det var inte alls kul att gå ut och gå runt hörnet på stugan mitt i natten för att komma upp till sängen.


Nej nu ska jag ta mig en bit kladdkaka och sedan kanske slänga mig på soffan och pluggla lite terori. Kommer upp bilder från helgen senare i kväll, om vi inte kommer hem allt för sent vill säga.

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0