Lärling :) ?

Onsdag morgon, vart vaken en timme ca och nu försöker jag få tag i lite personer på telefon. Var ju på arbetsförmedlingen i går och fick information om lärlings platser och så och sen en kurs som heter ekonomi samartare och nu vill jag anmäla mig till ekonomi smartare och har lite mer frågor om det där lärlingsgrejset. Så försöker få tag på de personer jag tror att jag ska prata med haha. Sen blir det frukost. Jag är hungrig ja!
Man kunde typ koppla ihop de där lärlingsprojektet med en praktikplats och jag har juh blivit lovad en praktikplats inom barnomsorgen, men jag vet inte om jag vill jobba där. Har ju provat på de flera gånger genom APU och sommarjobb men jag är mer och mer nyfiken på att jobba som personlig assistent eller med människor i behov av stöd. Att jobba på förskola är nog inget för mig i långa längden så kanske ska fårsöka satsa mer på att få en lärlingsplats med människor i behov av stöd ? Hur ska jag göra.. ? Får fundera lite, nu ska jag gå och göra frukost så ha det gött så hörs vi !
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0