"Bara vara"

Jahapp, i dag har jag vart till jobbcoachen. Har iaf fixat så jag ska få en praktikplats inom barnomsorgen sen när det är dax för praktik. :) På förmiddagen blev det städning av burar och kattlådan och sen kollade jag igenom en jävla massa jobbsidor utan resultat..
Snart ska jag och älskling åka till "bara vara", det är missionskyrkan som har ordnat en träff för alla där man kan ta med pyssel, spela instrument, laga mat, baka, och bara träffas och umgås. Ska bli kul att få träffa lite folk. Har bara lite bekymmer med vad för pyssel jag ska ta med mig, för något pyssel vill jag ha med... Nej nu blir det lite käka innan vi ska ge oss av :) Här kommer en bild på Alladin som låg och hade det gött i soffan i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0