Tagit ett beslut

I dag har jag bestämt mig för en sak. Från och med i morogn ska jag börja med Nutriletts diet. Så i morgon kör vi ! Då blir det nutriletts Quick Weightloss Shake och Quick Weightloss Soups i tre veckor, sen lite hungerkontrol och vanlig mat. På lördagar får jag äta en vanlig middag men en mindre portion,annars kommer jag inte fixa detta. Jag måste ha något att se fram emot i veckan för att fixa det. Och så ska vi så klart gå till praktiken (ca 40 min fram och tillbaka) och simma eller motionera minst 40min*2 i veckan.. Så snälla, hjälp mig nu och ha förstående om jag är arg och grinig :) Och har ni några bra tips och råd hur man håller vikten eller på någon god nyttig och bra mat så skriv!

Nu blir det lite om helgen. I fredags tog jag ju det bara lungt och hade det mysigt för mig själv. På lördagen blev det en sovmorgon och sen ut till vännerna som har bondård. Älskling blev placerad vid bygget och jag i slaktboden för att hjälpa till med att stytcka kött. Efter styckningen så ble jag med ner i ladgården och klippte svansarna på några kossor som var väldigt smutsiga och så att de inte blir mer smutsiga när lera och skit fastnar i svansarna och så på dem. Kan ni tänka er! Jag som är typ livrädd för kossor stog bakom dem med en enorm rakapparat och rakade deras svansar. Jag är jättestolt att jag fixade det och var med i lagården. I ladgården skottade vi även skit och hade ut nytt strö åt djuren. Sen blev det middag. Efter maten blev det lite mer styckning och sen bar det ut i skogen för att plocka lite lingonris för att göra en vacker dörrkrans av,, eller om jag ska ha den inne... När vi kom tillbaka från skogen så spelade vi lite spel och bara hade det gött..
Och i dag.. i dag har jag inte gjort så mycket. Diskat lite, myst med älsking, plockat undan lite ute och på altanen. Tagit in blommlådor och utemöbler och sånt. Och nu i kväll är vi hos svärfar och äter middag. Kollar på tv och jag stickar lite också. Försöker hinna med mycket pyssel till marknaden nu.. Men får inte glömma bort teorin. Har inte gjort någon teori i helgen så i veckan blir det minst ett test direkt när jag kommer hem från praktiken. Nu ska jag gå och sticka igen så hadet gött tilsl vi hörs igen ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0