Städdag :P

Dagen har bara flygit iväg! Har städat hela dagen i stort sett men nu är det fint i hela huset :) Feel nice ! I morgon kommer mamma på besök, hon ska vara här tills på fredag. Ska bli nice det med tror jag ;P Har även gjort lite pyssel i dag och skrivit upp alla matrialkostnader så jag vet vad jag ska ta för sakerna på marknaden sen. Måste se till att få lite flyt i det hela nu så det går undan så att jag kan göra massa teori också.
Just nu sitter jag och väntar på att få käka. Robin är ute och går med hunden en sväng sen blir det lite plockmat. Vi har fan inte ätit något på hela dagen förutom frukost vid typ 11 :O Plockmat och Polisskolan 6 sen läggdax. I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, det ända jag vet är att vi ska elda hos svärfar och att mamma kommer. Kanske blir en tur till kompisarna som har gård för att vara med när de slaktar grisar. Vi får se vad som händer och sker. NU ska jag ta med mig kissen och mysa ner mig i soffan. Hoppas "gubbarna" kommer hem snart, dör av hunger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0