Fredaaag :)

Då var det fredag i gen och dax för vårat älskade fredagsmys. I dag blir det fredagsmys utan älsklingen, iallafall de närmaste typ 2 timamrna då han är iväg och spelar innebandy. Så sitter här själv med en macka och ett glas oboy. Såå länge sedan jag drack oboy!  Har Winston på besök i dag så helt ensam är jag ju inte, har ju även Kissen och Råttisarna
I morse vaknade jag av att det blev väldigt ljust i sovrummet och att större tassar än kissens klampade in. Först vaknade jag med ett ryck, antagligen var det när svärmor ringde på dörren för att lämna vovven. Sen hörde jag något mer ltie senare men fattade aldrig att det var svärmor som var in med hunden först efter hon hade gått och Winston kom inklampandes i sovrummet :) Då bestömde jag mig för att gå upp och vovvis ville på en prommenad så tog en kortis runt kvarteret. Sen blev det till att ringa samtal och fixa lite. Var sedan ner till där jag ska praktisera och fick lite papper fixade som jag lämnade på arbetsförmedlingen. Tog med Winston och det blev nästen en hel timmes prommenad!  Sen skulle jag tillbaka till praktiken för att hälsa på och få se mer av verksamheten innan jag börjar men det hade han jag skulle träffa glömt så ska dit på måndag kl 10:00 i stället ^^ Sen har det inte hänt så mycket mer än att jag har försökt plcokat undan och städat lite. Fixat råttburarna och plockat. Och nu ska jag äta min macka och bara ta det lungt och pyssla lite. Det tycker jag att jag är värd nu när jag har varit duktig och kört och läst teori i två heldagar och sen städat hela dagen i dag typ. Och om jag ska ha något att sälja på julmarknaden måste jag få lite tid att göra klart alla mina pyssel :)
Nje nu väntar min macka och oboy! Ha det gött ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0